Genmab — Oktober 2018
-
Fra min bog:
-
"TILLIDSBRUD
En gang kan være et tilfælde. To gange kan være et tilfæl- de – det kan også være tegn på et mønster. Tre gange er et mønster. Et selskab, der rammer ved siden af sin egen resultatforventning en enkelt gang, har ikke nødvendigvis et problem"
. -
Sker det en gang mere, bør man måske overve- je sin investering. På et tidspunkt vil aktionærerne begyn- de at tvivle på, om ledelsen stadig har evnen til at læse sit marked og styre selskabet. Og hvis tilliden svigter, får man kursudsving og kursfald".
-
Rolig nu ...Vore brugere bidrager i det omfang de føler, at de har noget at bidrage med. Det betyder større eller mindre pauser for alle hen ad vejen. Herudover er der noget som hedder ferier og arbejdspres.
-
Er der enkelte som falder ud en gang i mellem tager jeg som en regel en snak med dem om det.
-
Tak for svar Helge...... Sukkeralf har bare i enkelte tilfælde udtrykt en undren til kursudviklingen i Genmab. Og det endda før den seneste tids fald.... Hertil er det i hvert fald vigtigt for mig at vide, om det har noget med Genmab casen at gøre, eller det er noget debat relateret?.... Synes ikke selv at jeg kan finde noget....
-
Kiggede lige lidt på forløbet af Maia. Ved ikke, om det har været nævnt før, men protokollen blev faktisk ændret i juni 17 fra at DRd behandling var maks 2 år til i princippet uendelig. Før det ville R udgå efter 2 år. Man må vel antage, at dette er (kan være) medvirkende til forlænget effekt i den arm (den såkaldte 'forsinkelse'). Ved samme lejlighed blev varigheden udvidet fra 5 til 7 år da kontrolarmen også fortsætter 'uendeligt' (til ophør af PFS)
-
Der kommer nok ikke flere store shortere på banen nu hvor kursen er banket så langt ned. Det er vel også snart et spørgsmål om der ikke bliver færre og færre aktier til salg til denne latterlige pris. Vi sukker snart efter kanongode nyheder. Kunne håbe på at få nogen i julegave. Mon julemanden findes ??

-
Moving towards a Daratumumab standard of care in MM. Fra 19 sep. https://www.youtube.com/watch?v=ViBKeQwZ4Ds
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind