Genmab — Oktober 2018
-
hæh - ja underholdningen fejler ikke noget
-
er det ikke sådan en, som de professionelle lurer lang tid før os andre? Jeg tænker at Novo kunne være et godt bet - ellers har stigningen i olien vel barberet fordelen væk fra transportvirksomhederne
-
men den kurssikring, som selskaber foretager - er det ikke mere på balancen (lige som GEN) end det er på reslutatopgørelsen?
-
jeg siger det uden at vide noget om Novo
-
GEN ligger med en masse midler på balancen - og som jeg har hørt David igennem lang tid, så er det de midler, der bliver kurssikret. Ikke omsætningen eller omkostningsbasen
-
Omkring Novo - så ved jeg ikke, hvad de gør. Men jeg ved at selskaber med stabil afsætning (som Novo) gerne vil sikre deres indtægter, da de kender deres omkostningsbase
-
så de vil gerne sikre omsætningen - eller noget af den
-
US kører meget godt - mon ikke der er lidt relief i morgen?
-
haha - har desværre også været med på lidt for mange af de her ture til at vide, at du har alt for meget ret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind