Genmab — Oktober 2018
-
stadig ingen der kender recept-
tal? -
@Plimsoller det venter jeg også på. GOP tager nok sejren hjem, og så får vi nok lidt smult vande igen

-
Vi kunne starte med at være postive overfor udviklingen i selskabet. Med alle de nye stoffer til pipeline og deres innovation af nye platforme. Et dara salg der udvikler sig yderst tilfredsstillende og stadig peger på +$10bn, stigende overskud kommende år etc

-
vi ved jo reelt ingenting - og forsinkelsen af Maia kan givet den seneste tids kommunikation og mangel på samme - vel næsten kun tolkes negativt
-
kontrolarmen klarer sig måske lidt for godt....
-
kombineret med at US udviklingen er stagneret og der er kommet en moppedreng af en kreditnota i RoW med efterfølgende nedjustering af omsætningsudviklingen i det territorie
-
Det er en del nemmere at fortælle den negative historie end den positive efter de seneste 12 måneder
-
Det er sgu vigtigt, at vi får det hele med - for debatten her over de sidste par år kan ikke bruges til ret meget ifht kursudviklingen
-
Det undrer mig meget vi ikke får de sep. tal, der er da normalt altid én der kan fremskaffe dem, og som regel endda inden børsåbning. Ikke for at se flere spøgelser end der allerede er i forvejen, men man "tør" måske ikke offentliggøre dem idag med fare for at smide yderligere brændstof på bålet, puh ha
-
Mht. MAIA ligger floppet i solide ok også lidt i baghovedet. Det trak også ud og diskussionen herinde gik også på, at det måske bare var positivt og pludselig... BOO
M.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind