Genmab — Oktober 2018
-
og mht værdisætning af tidlig pipeline, er markedet nok mere med JV end med Solsen. Men jeg har stadig ingen intentioner om at sælge, jeg synes, at der er et kæmpe uforløst potentiale, og vi aner jo ikke, om Darzalalex lander i 10milliarder peksales eller 15, eller 20, det må fremtiden jo vise
-
peaksales
-
en ting er sikker, de to sidste kapitalsmarkedsdage er endt i en kæmpe fiasko kursmæssigt, det er stensikkert
-
Mon ikke også vi snart bouncer tilbage fra bunden. Du skulle jo gerne have dine penge tilbage
-
vi skal nok have gode MAIA og SC data i 2019 før det er aktuelt
-
men er enig med dig i, vi må være meget tæt på bunden
-
Så længe selskabet er i stand til løbende at vise værdiskabelse skal det nok ske. IND hullet er bare svært at fylde nu
-
jeg har det ligesom Solsen, hvad fanden kursen er pt er ret ligegyldigt, jeg er med på den helt lange tur
-
Og så har dara ikke skuffet for alvor endnu, så vejen frem findes endnu
-
Men dara solid er stendød
-
så længe MAIA og SC ikke skuffer, er der jo ingen fare. MHT solide, time will tell
-
MAIA,SC og Jackpot i AL, det er mere end nok. Så har vi Ofa i MS, AXL og TF som lottokuponer, det er mere end ok
-
og som Solsen siger Nivo/dara ydeligere en lottokupon
-
enig Bulder
, men vi har en obligation i DARA, det tager meget risiko ud i mine øjne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind