Genmab — Oktober 2018
-
Besynderligt at se, netop på denne side at nogen mener biotek selskaber i fase 1 er komplet uden værdi.. for at komme i fase 1 kræves kapital og det er der åbenbart mange der gerne vil bidrage med, så nogen må mene det har værdi. Dernæst er der så alle vi andre der kan købe aktier, når de kommer på børsen. Der er vist temmeligt mange der mener det har værdi. Hvis det var uden værdi kom der aldrig nye biotek selskaber frem, for hvem skulle financiere det?
-
Der skal altså ruskes lidt op i jer omkring værdi / time to money / risiko i biotek
-
@Jazzz, Actellion er et meget godt eksempel. Da JNJ købte dem, udskilte man pipelinen i et andet selskab, hvor man fik en aktie for hver aktie, man havde i Actellion. JNJ prissatte den simpelt hen til ingenting. Man betalte derimod en rigtig høj pris for resten
-
så der er lidt om snakken, Forstår godt hvor JVs tanker kommer fra
-
den tidlige pipeline, hvorfor lavede man ellers den ordning???
-
Unfortunately, it takes a long time before we will see tf in earlier stages
-
Haha. Careful mobbyduck. You are crossing into the Dark side
-
well, jeg har speederen helt i bund i Genmab, jeg kan stadig huske 18 oktober 2017, hvor de berømte Q3 tal dukkede op, det er over 3 millioner kroner siden. Min eneste pointe, der er altid to sider af en sag
-
Actelion er et glimrende eksempel på, hvilke aktiver Big Pharma vil have - og Genmab krydser ingen bokse på den checkliste
-
og mht værdisætning af tidlig pipeline, er markedet nok mere med JV end med Solsen. Men jeg har stadig ingen intentioner om at sælge, jeg synes, at der er et kæmpe uforløst potentiale, og vi aner jo ikke, om Darzalalex lander i 10milliarder peksales eller 15, eller 20, det må fremtiden jo vise
-
peaksales
-
en ting er sikker, de to sidste kapitalsmarkedsdage er endt i en kæmpe fiasko kursmæssigt, det er stensikkert
-
Mon ikke også vi snart bouncer tilbage fra bunden. Du skulle jo gerne have dine penge tilbage
-
vi skal nok have gode MAIA og SC data i 2019 før det er aktuelt
-
men er enig med dig i, vi må være meget tæt på bunden
-
Så længe selskabet er i stand til løbende at vise værdiskabelse skal det nok ske. IND hullet er bare svært at fylde nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind