Genmab — Oktober 2018
-
kkjoel...Tror faktisk at stort set alle tekniske analytikere er enige om at aktien i nedtrend. Det kan vi andre dødelige jo også ved at kigge på grafen.
-
Jeg kan garantere dig for, at AU kender det langsigtede potential i aktien. Deres biotech-ugebrev har vist nok det allerhøjeste kursmål på aktien.
-
At de i det nuværende marked er kortsigtede i porteføljen er da helt ok.
-
Jeg har en god kammerat. Han har lange porteføljer med masser af Genmab-aktier, men også korte hvor han svinger i aktien baseret på TA.
-
Jeg har fuld respekt for at investorer har forskellige strategier. Det vigtigste er jo at man har en sådan i det hele taget.
-
God arbejdslyst.

-
Oops - fik placeret dette link i Aktiesnakken https://finance.yahoo.com/quote/GEN.CO?p=GEN.CO
-
forstår ikke helt teknisk analyse på de her biotek. Det er jo enten eller.. alt ind i mellem er så stort set lige gyldigt. Genmab er Maia nu.. succes, så er målet vist 1400, failure er 600 vist nævnt. Om den så ses lidt negativ lige nu er vel ikke særligt interessant. Eller hvad?
-
kkjoel : Jeg er 100% enig med dig vedr. AU, og jeg har også kommenteret på det for et par uger siden. Jeg forstår ganske enkelt ikke, at de har et (godt nok 12 mdrs mål) på 2200, og så siger/sagde "sælg" her omkring både 1000 og 900 ! For MIG giver det ingen mening, og jeg tror det forvirrer mange af deres læsere !
-
spændende om vi endelig hører mere fra klinikken her over weekenden. Blev vi ikke lovet både TF og AXL data her til ESMO?
-
this one, https://ir.genmab.com/news-releases/news-release-details/genmab-and-seattle-genetics-announce-tisotumab-vedotin-data-be Bulder just gave you the link where it will be published -tomorrow already. Only poster presentation, so i expect nothing more in the weekend ?
-
-
ok - tak. så er der vist ingen grund til at sidde på stilke over wekenden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind