Genmab — Oktober 2018
-
Jeg sidder også og klør mig i nakken og funderer over om det er lemming-effekten?
-
Teller...hvis det er inside info nogle handler på så må det da være rimeligt negativ info.
-
15.44...Enig OHW.
-
Nå nu vil jeg gå ud og nyde det gode vejr. Nogen siger det bliver altid bedre i morgen.
-
Det er i bund og grund helt ufatteligt enkelt (alt taget i betragtning) : Der er ingen købere, ikke engang i disse niveauer, så hvis man VIL sælge nu (hvilket jeg synes ville være helt skørt !), ja så bliver man jo presset til at acceptere stadig lavere kurser
-
4,46 inde i videoen: http://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=76331&thread=50&start=
-
Jeg syntes, at ABG her
leverer flere gode forklaringer på faldet i den seneste måned.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind