Genmab — Oktober 2018
-
Jeg beholder også indtil videre , men det ser sløjt ud med nedgang hver dag... Jeg syntes også at der gang efter gang kommer nye studier igang hvilket jeg tolker positivt og derfor forventer jeg vi skal op igen ,, men jeg kan også vente for længe med disse omstændigheder vi har nu.... ved aldrig hvad der sker
-
Jeg håber hver gang jeg kigger opdateringerne at der står at nu er maia godkendt, ...ventetiden er laaaaang.
-
Et bud paa GEN ville ikke komme ind paa 1400, det ville da vaere helt ude i hakkebakke skoven man kan vel ikke bare shorte et selvskab med det formaal at stjaele vaerdien gennem et opkoeb til smaa penge. Mener et realistisk bud for nuvaerende boer ligge paa 3500-4000... Pipeline skal jo ogsaa saelges med i et opkoeb
-
Var det ikke Sydbanks analytiker for et stykke tid siden sagde, at han mente Genmab er kr. 1200 værd alene baseret på Darzalex? Alt andet var gratis. Sydbank storsælger i dag, og der er pludselig uendelig langt op til kurs 1200.
-
Det er det rene blodbad..
-
Der kommer sjældent røg uden brand, og ? er så denne gang, hvad er branden.
-
Godt spørgsmål...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind