Genmab — Oktober 2018
-
Py´ha` kortvarig nede i 960. Lad os håbe 970 holder.
-
Uhyggeligt...hvor langt skal vi mon ned..
-
bibob, jeg forstår ikke hvordan du kan læse noget ud af synonymet AB.... - Den betegnelse dækker vel over 25 mæglere!?, og du har da ikke en jordisk chance for at udlede noget af den handel der varetages af AB... - Jeg kan i hvert fald ikke. Men jeg kan sagtens forstå at det stort set altid er AB der er størstte køber og sælger... - Det vil være mærkeligt andet...
-
Som jeg ser det: Når A/B er største nettosælgere siver kursen nedad og nettokøb op ad.
-
Men ny situation med Carnegie som største købere de sidste dage. Hvad er deres agenda?
-
Tjah.... Sidst jeg havde øje på lige netop Carnegie i Genmab. - Det var da Genmab var i omkring 40 kr...... Dengang købte Carnegie nærmest alt hvad der kunne kravle og gå, bare der stod Genmab ;)..... Vidste de noget???.... I hvert fald viser historien at de gjorde sig en alvorlig god investering....
-
Jeg er også bange for at faldskærmen er faldet sammen....og vi bare styrter nedad indtil nogle af dem med de store muskler mener at Genmab er attraktiv igen.
-
Og det er nok kun nogle virkelige gode nyheder der kan dette.
-
Carnegie alene kan åbenbart ikke holde den oppe.
-
Og kommer der så nogle svage salgstal på tirsdag så har vi ikke set bunden endnu..føj.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind