Genmab — Oktober 2018
-
re Helge 12:27 haemophilia market $10 bln ? https://www.reuters.com/article/bioverativ-ma-sanofi-fr-haemophilia/new-drugs-recast-10-bln-haemophilia-market-as-sanofi-swoops-in-idUSL8N1PH257
-
JV. Jeg vil ikke starte en diskussion, ej heller siger jeg at dine indlæg er irrelevante. - Jeg siger blot at det du siger i dag, er det samme som du har sagt i lang tid. Ingen skal forherliges. HELLER ikke Genmab, - men lad dem dog få chancen til at transformere ELLER sige " undskyld investorer, den gik sgu ikke. - men tak for at I troede på os.". - Det kunne også være at de sagde. " Det gik s... Tak for at I holdt ud selv om vejen var brolagt med forhindringer. ". - Det sidste tror jeg på.
-
bibob, øhh, jeg kan ikke tale for JV, men jeg tror da stadig på Gen på den lange bane. Jeg tror blot ikke på, at MAIA vil ændre kursen dramatisk lige nu. Vi skal se salg først. Indrømmet, jeg er lidt træt af peptalk og Jan sagde, som jeg hørte det, at vi ville se MAIA til sommer, den er gået. Der var også noget med lovede deals, der ikke blev til noget. Men jeg sælger ikke, jeg holder..
-
så burde du læse, hvad jeg skriver. For i dag hviler mine argumenter faktisk på en ny præmis.
-
...og jeg vil advare på det kraftigste imod confirmation bias - https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
-
..men, det ved de fleste nok og det er ok. Sider som denne er jo også til, for at støtte hinanden i vores overvejelser. Blot skal man hele tiden beholder fødderne på jorden og aldrig aldrig skyde budbringeren. Ingen er blevet dummere af, at høre en sag fra flere sider..
-
Tror det er langsigtet kursmål 2200.
-
Det er jeg ked af at læse bibob. Din stemme er mindst lige så værdifuld som en hvilken som helst anden herinde. Som du ved har jeg med egne øjne oplevet (og oplever stadig), hvor fantastisk et præparat Dara er. Det er for mig det stærkest tænkelige argument for, at MAIA vil vise outstanding resultater, når de en gang foreligger. Andre kan så have en anden holdning og fred være med det. Jeg vil derfor gerne bakke op omkring Pensionisten 15:36

-
JørgenVarnæs har i den grad valide pointer omkring casen. De er blevet gentaget adskillige gange nu og nogle vil mene med overdrevet negativitet/sprog. Men han er altså ikke anderledes end de positive stemmer herinde som gentager deres valide pointer igen og igen, og mange gange i et overdrevent positivt sprog. Sådan vil en chat altså være, folk er påvirkede af deres oplevelser med aktien og det farver deres sprog. Nøglen er at lade være med at tage det personligt og ikke føle sig provokeret når
-
Her er ingen flugt at spore http://investors.morningstar.com/ownership/shareholders-major.html?t=GNMSF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind