Genmab — Oktober 2018
-
som tidligere spurgt - hvad er det, vi forventer maia vil ændre?
-
som det ser ud lige nu har GEN placeret sig solidt mellem to stole - det er ikke en obligation, da afkastet fra dara bliver kanaliseret direkte i udviklingsprogrammer og udbygning af organisation - og det er heller ikke et rigtigt biotech-play, da pipelinen er så umoden som den er
-
Dermed er der faktisk ikke rigtigt nogen god grund til at investere i GEN - I hvert fald ikke I øjeblikket
-
Jeg vil så gerne forstå dig JV - det ved du :)..... Men selvom det også lyder rigtigt i mine ører, hvad du siger og hvad OHW giver dit ret i. Så er det stadig at se på den lange bane, om det er en succes eller ej. - Den vej Genmab har tænkt sig at gå fremadrettet....
-
-
Som jeg ser CEO'en (Jan) har han lovet et salg mellem 2.1 til 2.3 mia i 2018 og det ser da ud til at holde stik. M.h.t til MAIA siger han data kommer snart men kan ikke sige hvornaar da data er event drevet. Markedes konsensus for positive MAIA data er som bekendt 90% og det har mig bekendt ikke ændret. Hvis ens mave ikke kan holde til spændingen kan man jo bare sælge ud.
-
Skal lige have facts rigtige. Jan har ikke lovet noget, men talt gennem formodninger og forventninger, og med respekt for det forstås forskelligt, betragter jeg det ikke som om, Jan er kommet med tidsbestemte løfter. Måske retorikken lige skulle justeres?
-
den har du fået fat I, I den forkerte ende jkj - den gamle sure mand er ved at falde i søvn
-
HSBC som har lavests target paa 820 og mener tilsyneladende Genmab skal handles til PE24. Ved PE24 bør Genmabs kurs ligge omkring 1700 inden udgang af 2022 naar der regnes paa Dara salg i.h.t konsensus alene. D.v.s en stigning paa 10-11% per hvis vi holder fast i PE24 kommende 5 aar. PE 48 = kurs 3300
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind