Genmab — September 2018
-
the JNJ equivalent is moving it from a phase 1 to a phase 2/3? https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03357952?A=8&B=9&C=merged
-
Anonyme for da godt hældt nogle Genmab ud...måske i kloakken??
-
mit største problem ifm GEN har nu snarere været, at jeg har været langsigtet
-
Jeg mener at kloge mennesker her på chatten har udtalt " stort kursfald på lille oms..ok...stort kursfald på stor oms..shit"?
-
og så kan man selvfølgelig argumentere for om en oms på 1/4 mia. ( eller mere i luk)
er stor.? -
men vi kan vel næsten udlede, at man skal være kortsigtet i GEN - for langsigtet er værdiskabelsen ikke til at få øje på
-
Omsætningen er ihvertfald væsentlig større end den har været i lang tid. Efter dagens pro et contra fra I "professionelle" her på siden idag, vil jeg mene, at det i sidste ende handler om man tror på casen eller ej. Der er så mange forskellige interesser og ubekendte faktorer, så man må beslutte sig for om man vil være med eller ej. Jeg vælger personligt at holde !
-
jamen gdn55, så er her en opfordring til dig - https://www.youtube.com/watch?v=mBS0OWGUidc
-
bikube - det der er bare et tal. Det kan ikke stables. Det kan ikke arbejde. Og eftersom det ikke er en person, kan det heller ikke sove
-
Nu må vi se hvad der sker i luk..anonyme har før lavet hokus..pokus!
-
Med alle de langsigtede investorer, der tilsyneladende er her - så burde det være muligt at beskrive værdiskabelsen, eller i hvert fald forventningerne til den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind