Genmab — September 2018
-
De må virkelig gerne snart komme. Jeg bliver nød til at sælge nogle af mine Genmab aktier, da vi lige lagt et bud på nyt hus, så er nød til at have lidt penge ud
Kunne være dejligt hvis jeg lige kunne nå at få MAIA med inden delen af dem skal sælges 
-
Det var bestemt også min plan. Altså det er heldigvis ikke alle aktierne, men der er nød til at ryge en smule, for at kunne finde pengene til udbetalingen

-
Ja fy da. Har mærket det. Bullx4...28. maj intet værd

-
Men har i dag bullx2 fordi jeg stadig tror på MAIA.
-
Det har vel efterhånden udviklet sig til
betting som hos Danske Spil med alle de input pt. -
Men det som det hele drejer sig om er at dara hjælper og vil hjælpe kræftsyge mennesker nu og i fremtiden. Og dara har vist sig suværen i alle forsøg indtil videre..så hvorfor ikke i MAIA?
-
Altså i MM
-
At vi så som aktionærer kan score nogle kroner når det viser sig at MAIA viser suveræne resultater er bare en win-win.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind