Genmab — September 2018
-
Det er jo event drevet, så nok svært at sige hvornår de senest skal komme - Jan har for kort tid siden sagt i løbet af de næste par måneder, altså i september/oktober agtigt.......og hvis Janssen kommer med andre forventninger, så ville Genmab melde det ud.
-
Her begynder jeg også at se spøgelser. Forhåbentlig uden grund..... For nuværende ser vi vel en af 2 mulige scenarier udspille sig.... Den ene er at "de store" afventer data fra MAIA, førend at de for alvor begynder at trade i aktien igen. - Den lille usikkerhed der er forbundet med MAIA skal lige overståes først (forklarer den meget lave volumen igennem lang tid)
-
Det andet scenarie er noget mere kriminelt.... Og personligt begynder dette scenarie at fylde en hel det ved undertegnede..... Synes at det er bemærkelsesværdigt at den hype vi tidligere har set fra især JvdW stort set er udeblevet i forhold til MAIA.... Og jeg får også lidt knopper, når Florian bliver sendt på banen.. For hans agenda er efter min mening at hype kursen eller for at opretholde en "fornuftig" indgangsvinkel til aktien. Hvilket hans sidste indslag bar præg af. Men hvorfor er han
-
på banen?.... Det bekymrer mig virkelig, også fordi at han denne gang også påpeger at MAIA forsøget "kan fejle", men sandsynligheden er meget lille..... Igen undrer det mig at han vælger at formulerer sig på denne måde..... Den foreløbige data fra MAIA forsøget kan vel ikke undgåes at sive en smule... - Det er vel bare det overordnet billede fra MAIA forsøget der
mangler for ledelsen i Genmab -
Lige en tanke: Hvis resultaterne fra MAIA viser overbevisende resultater, der oeger overlevelsesgraden i forhold til nuvaerende behandling, ville det saa ikke vaere uetisk ikke at kommer frem med de resultater saa folk kunne faa lov til at komme igang. I det lys, er forsinkelsen saa positiv eller negativ?
-
Skulle det hænde - tanken har også strejfet mig - at nogen benytter gode Maia-data til at sælge stort ud, så vil det kun blive en skuffelse på dagen. Hen over efteråret vil det med Cassiopeia-data og salgstal stå klart, at Dara er på sikker kurs mod de 8 mia $. Og det vil før eller senere afspejle sig i kursen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind