Genmab — September 2018
-
Hvornår regner I MAIA for succes? Skal resultat være ligeså suveræn som Alcyone? Altså ca 50% bedre eller kan mindre gør det?
-
@Darvin, Stockbull.. jeg mente ikke at PE20eller kurs1900er den rigtige vurdering.. jeg spurgte hvorfra man havde at “alle”mener alt er indregnet de næste 5 år med de lave kursmål der cirkulere.. og at med et sæt særdeles konservative antagelser som jeg har svært ved at se nogen kan mene er for optimistisk, skal kursen minimum være på 1900 med. Så 1100 eller 1200 eller 1300 den jo ihvertfald ikke være.
-
God morgen.

-
"Der er dog store indbyrdes forskelle, hvor højdespringeren er Genmabs topchef, der har aktier til en værdi af 700 mio. kr., mens FLSmidths boss har aktier for 1,8 mio. kr., viser en gennemgang af 2017-regnskaberne." https://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/206512/c25-chefer_har_14_mia_kr_i_egne_selskaber_som_udgangspunkt_skal_man_op_og_matche_en_aarsloen_foer_man_har_haanden_paa_kogepladen.html?split=B&utm_source=forside&utm_campaign=nyhed_02
-
God morgen

-
God morgen

-
Jan har da betalt for warrant exercises + han har købt i det åbne marked tilbage i 2011 mener jeg. Så det korrekte er at sige, "Jan har købt billigt og gunstigt"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind