Genmab — August 2018
-
ud over det strategiske potentiale (eller mangel på samme) i selv at bringe medikamenterne til markedet, så kan man måske også overveje den interne tillid til strategien
-
Når nu pipelinen er så bred og knock-your-socks-agtig (om end umoden), det økonomiske fundament er så solidt og markedets værdisætning af selskabet så beskedent - hvor pokker er så insiderkøbene?
-
JV. Det hele ser lovende ud men kursen var sikkert skruet for langt op til 1485. 1100 er vel ok i forhold til salg 2.3 b usd. Mon ikke vi sniger is over 1500 inden udgang af 2019 og over 2000 inden udgang af 2020. Fatter heller ikke den konstant lave volumen. Tror gode maia data kan give et godt hak opad over 1200 kr
-
SB - ptjoh. Det hele er lidt svært at vurdere, så længe vi ikke er i første linie. Men det er nok også grunden til den lave volumen. Der er en masse løfter i GEN, men de kan først blive indfriet, når markedsføringstilladelserne foreligger
-
Selv om de kan være irriterende at kigge på, så tror jeg nu ikke at GEN har været specielt udfordret af shortere. Det har nok også været en udfordring at storaktionærer har reduceret frem for akkumuleret i aktien
-
var det ikke ifm H1 at Jan sagde 2-4 uger til Maia data? Hvis det er tilfældet, så kan data komme I dag og 2 uger frem....
-
hmm - gad vide hvor jeg har det fra?
-
-
ok - jeg gik lige tilbage til webcast fra H1. Her siger Jan, at Maia vil lave read-out "in coming months" og tilføjer "cannot give more flavour than that"
-
JV. Tror det var Henrik48 der skrev det her på chatten. Han havde forstået det ud fra noget som JdW havde sagt. Således husker jeg det (sorry Henrik hvis det er forkert).
-
Cassiopeia vil være Q4 - "...and Maia will be before that, we hope"
-
så en foreløbig deadline på Maia vil være ultimo september
-
...eller måske bare før Cassiopeia. Så kunne de I princippet komme 30. og 31. december…
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind