Genmab — August 2018
-
jeg har vel egentlig også snart kobberbryllup med GEN. Men forelskelsen er brudt for mit vedkommende
-
Tak for dine inputs Sukkeralf. Som alting meget velfunderet og det vigtigste af alt. Du er positiv, informativ men der er ingen HYPE.
-
det har jeg så sandelig også gjort / har yderligere tanker om at gøre
-
for lige at give jer lidt stof til eftertanke - prøv at tænk på, hvad dara har gjort ved mor202 og isatuximab, og overvej så, hvad det betyder at have den rigtige partner til at bringe programmerne hele vejen til markedet - vil GEN være I stand til at gøre det samme selv?
-
Nej aldrig - der er nok ikke ret mange der kunne have gjort det. Det ved Genmab udemærket godt - de valgte jo netop Janssen af selvsamme grund. De havde jo lige set hvorledes Janssen første ibrutinib gennem klinikken. Læg mærke til hvor meget Jan også har rost denne del gennem tiden - så igen hvis det kommer dertil er de bedre tjent med en partner og det er også hvad jeg hører Jan sige
-
det har jeg nu ikke hørt ham sige - tvært imod. Der var lige den artikel, der blev posted for et par dage siden. Ellers hører jeg, at der skal fyres penge af på alt andet end R&D
-
that is exactly how i interpret Jan´s words @Sukkeralf , that last interview reiiterated that for me and gave me good confidence they will search for a partner if they think they need to, but if they can do it at a later stage, then possibly with a better deal
-
for at sætte trumf på, har vi hørt Jan udtale sig om de her partnerskabsaftaler, der var såååå tæt på. De partnerskabsaftaler vi ser, ser nu snarere ud til at være GEN, der åbner tegnebogen
-
Jamen det siger jo sig selv JV - Janssen har dobbelt så mange folk arbejdende på Daratumumab som der er ansat i Genmab og der har kastet flere penge efter skidtet end Genmab ejer. Så alt logik for selv den mest tossede biotekinvestor siger, at det kan de på ingen måde.
-
præcist sukkeralf
-
og hvis vi kan se det hvorfor i alverden skulle Genmab så ikke kunne se det - mon ikke Jan har lært en lektie for livet før han fik ændret på GSK aftalen. Han ved hvad det koster at bringe et biotekselskab i økonomisk uføre. Det gør han aldrig igen
-
nu er en ting økonomisk uføre - noget andet er at skabe et langsigtet afkast til aktionærerne, der bare nogenlunde følger markedet. Jeg har ikke på fornemmelsen, at vi er på vej derhen
-
okidoki
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind