Genmab — August 2018
-
Det er måske det faktum, der farver mig I min analyse af strategien
-
hvad med ofa i MS, den har vel en værdi for dig??
-
JV jeg er med grundet dara ligeså - og har ikke tillagt resten af pipelinen nogen stor værdi (set i forhold til nuværende markedsværdi), men jeg tror dog på Genmab. De har indtil videre vist, at de er et biotekselskab der formår mere end langt de fleste, så hvorfor pludselig ikke have tiltro mere. Værdiskabelsen vil gå meget langsommere fremadrettet, men det skyldes jo alene den kæmpe succes Darzalex er og bliver
-
mobbyduck - ikke en rød reje. Jeg har været med på den galaj siden GSK kørte det skævt i forrige årti. Den tror jeg ikke på
-
Deres track record taler et sprog alene - og det er at de kan deres kram - to stoffer på markedet og flere stoffer i fase III samt stor opbakning fra mange forskellige partnere gennem tiden. Whats not to like om jeg må spørge - udover deres 2025 strategi

-
Sukkeralf - I bund og grund er GENs præstation at drive 2 nøgne antistoffer frem. Alle andre programmer har vi ikke set noget fra. Jeg kan ikke se, at GEN siden IND'erne I midten af 00'erne har udviklet en troværdig platform, der enten differentiere dem ifht konkurrenterne, eller kommer til markedet hurtigere end dem
-
som sagt vil jeg meget gerne overbevises om, at jeg tager fejl - men GENs snoozefest siden de nøgne antibodies skete mens verden tordnede videre
-
JV jeg synes vi har været igennem denne snak mange gange - måske er vi bare ikke enige, så her kortfattet. Genmab har været igennem en tung økonomisk krise, de manglede licenser på Ultimab (altså ingen targets a gå efter med deres platform til nøgne antistoffer) - derfor et kæmpe hul i pipen. Løst delvist ved ændring af GSK aftalen. To nye teknologi platforme opbygget, hvilket muliggør at man igen har targets at gå efter.
-
darzalex royalty i årene der kommer har givet mulighed for partnerskaber med stor værdi med BioNTech, Immatics og Seattle Genetics. Så pipelinen bliver fyldt stille og roligt, da man nu har økonomisk mulighed og egen teknologi samt partneres know how.
-
jeg er helt med - jeg kan bare ikke finde beviserne på værdien i den platform. Der er ingen klinik, og jeg fornemmer ikke den helt store trommeaktivitet på vandrørene omkring forventningerne til de nye programmer
-
Det vil fortsætte og dermed sikre et konstant indput til pipen, men det hul der kom grundet tidligere tiders problemer bliver kun erstattet, hvis Genmab åbner pengepungen for alvor - som eksempelvis Trolmanden har ønsket. Min egen løsning på denne var helst, at HexaBody havde mere pondus, så en partner sammen med Genmab ville give nyt liv til et modent program.
-
Måske bedst illustreret af, når man kigger på indikationslisten på clinicaltrials - så ser det ud til, at man ikke aner hvor eller hvordan medikamenterne virker
-
Fase I/II er primlrt safety og med lidt held at få lidt indput til effekt - herefter starter de reele PoC studier, hvor du skal vise effekt i indikationerne du vælger. Kun Tisotumab er ved at være der - resten er jo ikke præmature hvad det angår. Faktum er at du ikke kan ændre på det i løbet af kort tid - Genmab skal have en 2-3 år mere før du ser en fuld moden og bred pipeline, men se det fra den lyse side Darzalex og måske ofa i MS fylder tomrummet ud uden problemer.
-
haha - det var meget fint. Som aktionær, det danske skattevæsen har bundet på hænder og fødder, så kan jeg kun tilslutte mig dine tanker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind