Genmab — August 2018
-
dara I solide er helt død
-
JV det kan du jo ikke vide om det er - det må tiden vise. Fair nok hvis du ikke vil løbe risikoen, men at sige det går galt på forhånd er forkert..........eller at sige det vil lykkes er lige så galt. Jeg er tilhænger af at det er det næste skridt man bør forsøge sig med
-
Det eneste strategien formår, er at forhindre udviklingen af en ny dara. Men måske er det bare virkeligheden. Der findes ikke en ny dara i pipelinen
-
så fra min stol kan jeg se at jeg skal betale dyrt for at udvikle en masse kompetencer in-house, som alligevel ikke vil have kapaciteten til at drive store programmer frem tilstrækkeligt hurtigt
-
Gør de det? Direkte adspurgt her på sitet gled han gevaldigt af
-
anyway - jeg er med I GEN for dara. Resten har jeg ikke megen fidus til
-
Det er måske det faktum, der farver mig I min analyse af strategien
-
hvad med ofa i MS, den har vel en værdi for dig??
-
JV jeg er med grundet dara ligeså - og har ikke tillagt resten af pipelinen nogen stor værdi (set i forhold til nuværende markedsværdi), men jeg tror dog på Genmab. De har indtil videre vist, at de er et biotekselskab der formår mere end langt de fleste, så hvorfor pludselig ikke have tiltro mere. Værdiskabelsen vil gå meget langsommere fremadrettet, men det skyldes jo alene den kæmpe succes Darzalex er og bliver
-
mobbyduck - ikke en rød reje. Jeg har været med på den galaj siden GSK kørte det skævt i forrige årti. Den tror jeg ikke på
-
Deres track record taler et sprog alene - og det er at de kan deres kram - to stoffer på markedet og flere stoffer i fase III samt stor opbakning fra mange forskellige partnere gennem tiden. Whats not to like om jeg må spørge - udover deres 2025 strategi

-
Sukkeralf - I bund og grund er GENs præstation at drive 2 nøgne antistoffer frem. Alle andre programmer har vi ikke set noget fra. Jeg kan ikke se, at GEN siden IND'erne I midten af 00'erne har udviklet en troværdig platform, der enten differentiere dem ifht konkurrenterne, eller kommer til markedet hurtigere end dem
-
som sagt vil jeg meget gerne overbevises om, at jeg tager fejl - men GENs snoozefest siden de nøgne antibodies skete mens verden tordnede videre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind