Genmab — August 2018
-
tredie onsdag efter første lørdag

-
Selvfølgelig gør vi det. Uden recepttal vil vi ikke forstå udvikling i volumen
-
116,1 + 3%. 119,6
-
Nu er tallene jo efterhånden svære at gennemskue, men sidste år var der en svag tilbagegang i dag til dag salget i.f.t. juni (i 2016 fremgang). I år er der 21 dage i begge måneder, så umiddelbart vil status quo være flot!! For stigning taler dog et godt forår og en mærkelig svag juni. Så jeg tror faktisk også på en lille stigning - 118. Men det "burde" ikke betyde noget.
-
Spørgsmål til Zealand Pharma Q&A på torsdag er meget velkommen.
http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=93 -
Den underliggende m/m vækst i volumen ligner +3% - så jeg er med på GeorgeBests bud. Selv om Juli ofte er lidt sløj
-
Recepttallet er bestemt vigtigt. Specielt idet vi går en tid i møde hvor prisstigninger næppe kommer på tale. Hvis der sker noget med prisen er det nærmere ned. Nok en af de få ting jeg synes trump har gjort godt. Lagt arm med medicinal branhen om de konstante høje prisstigninger, når amerikane
rne allerede er dem der betaler den allerhøjeste pris -
Priserne derover er helt forrykte fordi der er en række uigennemskuelige mellemmænd der snupper en eget høj andel af kagen.
-
Hvordfor skal medicin stige langt over inflation, når netop medicinal industrien er nogle af dem der konstant højter effektivitetsforbedringer i produktionen
-
Enig. Det må være muligt at skabe et balanceret system, hvor ny forskning og aggressive prisnedsættelser for forbrugerne går hånd i hånd
-
I modsætning til systemet i US er Englands NICE er jo lidt et skrækeksempel på, hvordan man lukker ned for forskning og fjerner nye behandlingsmuligheder for trængende patienter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind