Genmab — August 2018
-
Disse mange milliareder som Genmab skal betale til Immatics er jo kun hvis der kommer kandidater i klinikken og på markedet. Det betales i trancer efterhånden som forskningen skrider frem. Så hvis Gnemab skal betale hele summen til Immatics, så er det fordi der er kommet nogle blockbuster produkter til markedet
-
nohope - ideen her er jo at Genmab skal gøre begge dele. Genmab har teknologien og viden til at lave antistoffer, men mangler targets at gå efter - det har de fået ved aftalen med Immatics. At komme med nye relevante valliderede targets er blandt det sværeste, så at Genmab får eksklusivitet på nye innovative targets koster penge.
-
Husk også lige på, at med Immatics går det formentlig minimum 3-4 år før vi har en klinisk kandidater og herefter yderligere 3-5 år før man i bedste fald kan have en fase III kandidat....................så husk lige at tænke på hvad Genmabs royalty indtægt er om 10 år fra Darzalex plus det løse. Der ruller forhåbentlig omkring 10 milliarder ind om året
-
Det kan jeg godt forstå - hvis det endelig kom dertil så jeg hellere et salg af Genmab. Så for mig er det enten fuldblod pharmaselskab eller et salg - ikke fortsætte som biotek med den markedsværdi Darzalex giver. Det bliver ganske enkelt for kedeligt til mig

-
Enig - men turen fra biotek til Pharma er ok omend jeg også bedst kan lige ren biotek. mit problem med biotekselskaber med høj markedsværdi er, at de enkelte projekter ikke rykker meget ved kursen...........og som lettere ludoman, så er der slet ikke spænding nok ved det

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind