Genmab — August 2018
-
Tak til alle der har reageret på mit spørgsmål om MAIA..og naturligvis bør man aldrig investere mere end man har råd til at tabe....når vi har 50% og ikke 20% i vores alderspension er det fordi vi har været lange i Genmab og aktien er steget fint (20% reglen)... Jeg tør ikke spørge vores yngste (neuroonkolog) om Dara....:-) Hun værdiger dem ikke et blik når hun har travlt på ASH etc...

-
This trial started
recruiting: Daratumumab and Ibrutinib in Treating Patients With Symptomatic Chronic Lymphocytic Leukemia https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03447808?A=1&B=2&C=merged -
Man skal aldrig sige aldrig henrik48. Selvom dara's udsigter i solide tumorer ikke er de bedste lige for tiden, så konstaterede man allerede i sirius-studiet at dara kunne passere blod-hjerne-barrieren. Så måske bliver det en dag også et tema for en neuroonkolog. https://www.targetedonc.com/news/daratumumab-receives-breakthrough-therapy-designation-for-double-refractory-multiple-myeloma?p=413
-
Jeg trækker lige linket tilbage. Det handler vist slet ikke om dara, selvom overskriften tyder på det. En dr. Hofmeister sagde i 2016, at der ikke forlå data om elo's og dara's evne til at pasere blod-hjerne-barrieren. http://news.cancerconnect.com/ask-expert-multiple-myeloma/
-
Mit indlæg blev slettet, det har jeg ikke prøvet før, det var ellers spot on hele vejen rundt! Måske det var for kompliceret stof for "de sorte og hvide læsere" fred være med det! Husk at slette denne kommentar også..........som forøvrigt heller ikke går efter nogen bestemt, men nok vil blive opfattet sådan af en bestemt skare..........im out for good!
-
Når mangfoldighed bliver for nuanceret og 5%-panik-maia-retorik får lov at at blive lidt for udtalt, kommunikeres der nogle gange for meget med korte briller. Jeg forventer, du bliver og er med, når Maia-data løber af stablen, samt ASH. Disse kurs hangovers er midlertidigt og stemningen vender. Keep cool, my friend - as allways

-
Rolig nu McJean..Jeg slettede simpelthen hele striben af indlæg som var røget ud af den personlige tangent. Herunder både dit og andres som måske/måske ikke var personligt ment.
-
Det var således den samlede debattråd som røg ud. Det er min normale kutyme i den slags - trods alt meget sjældne situationer - her i chatten.
-
Mcjean ingen grund til at være fornærmet. Du er en farverig skribent, som bidrager med en masse godt til dette site. So stay cool
-
Min pointe gik ud på at i 2017 solgte Genmab for 1 mia USD Dara og kursen var oppe omkring 1500. Godkendelse af MAIA vil kunne booste salget f Dara til ca. 5 B usd i 2020 og det må efter min mening give kursen et skub opad. Er enig med Troldmanden og andre at 1500kr var for højt i forhold til et salg på 1 mia i 2017 og en udsigt til at nå 5 B usd i 2020. Der er nu gået 1 år og vi er blevet lidt klogere. Har dog svært ved at se Genmab lalle rundt omkring 1000kr efter en gang gode MAIA data.
-
Hvis hvis Dara konsensus salg for 2020 er 5 B usd er 1000kr for lidt og selv 1500kr vil være i underkanten. Genmab skal vel ikke handles til lavere forward PE end Lundbeck og Chr. Hansen holding. Vil mene Genmabs case er mere "sikker" er de 2 førnævnte.
-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind