Genmab — August 2018
-
kig lidt nærmere på pollux
-
JDW er perr defination ALTID mega bulish. Maia er ikke bare en walk over. Der er altid risiko for det fejler. Vi har også set maser af gange at forsøg der tager længer at affrapportere, bliver tolket i en positiv kontekst, men hvor forsøget så fejler fordi kontrolarmen også har haft længere overlevelse. AMG714 faldt bla på det
-

-
hehe ja as always
-
Men ja det var også derfor jeg lige spurgte til analytiker estimater for dara i 19 og 20
-
ligger det ikke omkring usd 4b næste år og usd 6b i 2020?
-
- 1,46% . Nordea igen med pænt salg i auktionen.
-
...det er alle de andre ting, jeg har et problem med...
-
jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor de vil vente så længe med topsalg. Men det er jo deres sag
-
Helge.. Ja retningen de kommende dage bliver spændende. Vi kommer ikke ude
nom, at vi har været i nedtrend de sidste par uger. -
Udenom
-
Morningstar | Genmab Remains Dependent on Darzalex Gains; Maintaining Fair Value Estimate of DKK 1,160 https://www.researchpool.com/provider/morningstar/genmab-as-gen-morningstar-genmab-remains-dependent-on-darzalex-gains-maintaining-fa
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind