Genmab — August 2018
-
for helvede Fritz, jeg elsker dig sgu!
-
sig mig den SC administration - det er vel stadig mening at den skal tages under observation af lægefagligt personale?
-
Jeg har fået melding fra Genmab om, at de vender tilbage omkring 45 minutter Q&A i fremtiden.
-
jeg tænker, at 1. dose i hvert fald skal tages på klinik - måske også selve "behandlingsdoserne". Maintenance kunne så være hjemmeadministration under hensyntagen til forløbet. Lyder det helt skævt?
-
Hvis det skal foregå traditionel "by hand" er det nødvendigt med en sygeplejerske. Men der er den mulighed at anvende en sprøjtepumpe. det tager ganske vist 20 min, men kan læres af pts. Og så er man i fuld gang med at udvikle pen-administration af Dara - ligesom diabetes-pts. Og det man man selv.
-
tak Bulder - ved du om der er nogle ting omkring opbevaring af medikamentet? skal det være på køl, er der forældelse, kan det afsendes med kurer osv?
-
- How to store DARZALEX
DARZALEX will be stored at the hospital or clinic.
Keep this medicine out of the sight and reach of children.
Do not use this medicine after the expiry date which is stated on the carton after “EXP”. The expiry
date refers to the last day of that month.
Store in a refrigerator (2 °C-8 °C). Do not freeze.
Store in the original package in order to protect from light.
Medicines should not be disposed of via wastewater or household waste.
- How to store DARZALEX
-
Nyt studie: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03622775?term=daratumumab&rank=15: Daratumumab in Treating Participants With Relapsed Multiple Myeloma After Stem Cell Transplant
-
thx EL - sounds like you can store this with a common fridge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind