Genmab — August 2018
-
Her i chatten er mange tilfredse med det fundamentale. De færreste er tilfredse med kursudviklingen.
-
I tilfældet med dagens regnskab viser det blot at næsen er ned i det spor som selskabet har guidet med.
-
in the interest of peace let me say again, -I fully agree with Helge- ; again; I would welcome views that are substantiated that are negative; because the positve ones i already know - i am Always looking for news and new views to confirm my case, day after day #peace

-
Det er en total non-event, hvilket eksperterne ved, derfor kan det blive lidt "tungt" at høre på alle mulige trosretninger uden substans. Det pisser nogen gange nørderne af:-) og fred være med det. Hvis aktien falder så er det som Helge elsker at forklare det;INTET FUNDAMENTALT!!
-
Men hvorfor sku han gøres lidt til grin, bare fordi han sir den nok falder imorgen. Og det nu også mere alle de andre kommentarer der har været gennem tiden, som gør jeg kommenterer på det.
nogen af de kommentarer jeg har fået gennem tiden har ik just været positive, men som irritation over mine ytringer. -
-
Stil endelig spørgsmål til Q&A .

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind