Genmab — August 2018
-
-
Men husker det som værende et stykke tid siden, at Novod blev mere negativ, og det er vel kun den sidste uges tid, at Nordea har solgt mange aktier.
-
På vandrøret har jeg hørt et rygte om, at en større danske investor reducerer i Genmab for øjeblikket. Det skyldes angiveligt, at aktien i følge interne regel fylder for meget i forhold til andre aktier i proteføljen.
-
Den slags sker løbende hos de store aktører med store positioner i enkelte aktier.
-
Glæder mig til den dag, hvor jeg skal til at reducere i min portefølje, fordi aktien fylder for meget, Helge

-
nohope...det kan den jo godt, hvis der sker ændring i porteføljens sammensætning fremover, fx. hvis der skal mindre i biotek og mere i fx. finans., men ellers har du da ret.
-
Nohope...Hvis kursen falder på nogle af de øvrige positioner kan man sagtens komme over procentsatsen med f.eks. Ge
nmab. -
-
Må indrømme at faldet den seneste tid undrer mig. Med forhåbentligt stærke MAIA data lige om hjørnet, burde aktien vel stige. Den steg omkring 10% på Alcyone data i august sidste år. Mon ikke det samme gentager sig? Jan har flere gange sagt, at han forventer endnu stærkere data i MAIA en Alcyone!
-
end
-
Hvis alt positiv i Genmab regi, skal fortolkes negativt og medføre kursfald, er det da godt nok den forkerte aktie at være i.
-
Det er lidt det indtryk man til tider får
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind