Genmab — Juli 2018
-
Nu hvor MAIA data nærmer sig, hvordan ser i så udfaldet påvirke kursen? Jeg går ud fra kombinationen går i gennem og bliver godkendt. Konsensus er omkring 90% for det. Tænker dog nærmere om det overhovedet vil påvirke kursen ved gode data, når konsensus for succes allerede er så høj.
-
Derudover ved vi fra andre Genmab nyheder, at ikke alle positive nyheder afspejles på kursen. Dog steg den ret flot sidste år da Alcyone data blev offentliggjort i august.
-
@investor13, Konsensus er langt højere end 90% i mine øjne
-
Hvordan ser du data påvirke kursen?
-
1.120 holdt så ikke.

-
jeg tror, at kursen helt sikkert skal op, selvom Maia er ventet, hvor meget er svært at spå om, men synes at fremtiden ser lys ud, Maia og SUB C er helt sikkert de vigtigste ting, de næste 18 mdr
-
Nej 1120 holdt ikke. Den er godt nok svag i dag.
-
well, de seneste 6 måneders mangel på performance og den dramatiske vigtighed maia real-out har for GEN, så ligger aktien vel egentlig ret stabilt
-
Ja den ligger ret stabilt efter at være faldet 30% uden nævneværdig grund. Den burde vel egentlig ikke ligge "ret stabilt" den burde vel flyve til vejrs efter fine salgstal og "good performance" og især med tanke på den dramatiske vigtighed maia har, for hvis aktien kan falde 30% på et "misset forsøg"(hvilket ikke er sikkert) så burde de "spekulative" jo købe med arme og ben på gode data da sandsynligheden er dramatisk høj!

-
misset forsøg - så kan du glemme alt om 30%
-
så vil du være heldig med at tabe 70%
-
der er vi fuldstændig enige JV, kursen kollapser totalt
-
men på den baggrund må der næsten også være en del "relief", hvis data bliver lige så overbevisende som i Alcyone
-
minimum
-
genmab uden dara er som lego uden klodsen
-
det er altid svært at estimere - men der er i hvert fald ingen analytikere, der siger at maia vil fejle
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind