Genmab — Juni 2018
-
Chancen er ikke stor, helt enig. Men man ved det jo reelt set ikke
Det tror jeg så også Gentogen, at dette ville være tilfældet, såfremt det skulle ske -
Citronen modnes langsomt men sikkert og bliver mindre sur med tiden. Den får en flot skal der fint kan rives og bruges til pandekager eller salaten, saften kan drikkes rå, ufortyndet med alkohol, vand og alle mulige andre former for flydende væske. Den er fyldt med sunde vitaminer og kan kombineres med et utal af andre produkter.......køb den, den vil helt sikkert sprænge rammerne og ikke ligge under for mulighedsbetingelsernes snævre kår, den er stærk, rå og sprængfyldt med energi.
-
HVN - det er det der her I chatten beskrives som MAIA. Jeg tror du kan finde tusindvis af kommentarer til dette. Der er Janssen der kører dette studie
-
HVN - data readout på MAIA forventes om et par måneder, og der er ekstrem høje forventninger dertil. Der er ikke plads til nogen skuffelser....
-
Revlimid er et bedre medicament end Velcade. Derfor er kontrolarmen bedre, og readout kommer senere end ALCYONE
-
Janssen styrer dette (ikke Celgene)
-
Det kan de ikke
-
Celgene profiterer også af gode MAIA data. Revlimid er jo en del af det. Patienter vil forblive længere på Revlimed (med daras hjælp) hvis MAIA har success
-
jeg tror ikke prisen på Darzalex sænkes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind