Genmab — Juni 2018
-
I skal lige være opmærksomme på, at denne chat ikke ligefrem møder anderledes tænkning med åbne arme. Det kræver lidt hård hud og facon samt en god del overbærenhed at tale parnasset imod.
-
Ud over det, så vil jeg ikke kommenterer på andre skribenter
-
Hvorfor stiger NBI på denne særdeles negative dag ?
-
Her bliver JV's kritiske holdninger også MEGET værdsat..... Faktisk ligeså værdsat, som da han var SÆRDELES postitiv omkring Genmab casen og dens formåen.... Sandheden er jo, om den giver mening eller ej. Så har JV ikke ramt forkert i den tid jeg har fulgt ham her i debatten her og andetsteds (over flere år).... Og vi kan jo heller ikke komme og sige at nuværende kursniveau "også" var insinueret af JV.... Så selvom jeg ikke er meget for det grundet nuværende kursniveau. Så blev vi advaret af JV.
-
det var noget med, at der var flere, der ville sælge end der ville købe
-
jeg kan ikke lige finde nogen grund til NBI's performance. Det ligner noget med en udvikling i øst og vest - https://www.investing.com/indices/nasdaq-biotechnology-components
-
Har lige tømt min brækspand efter den lange debat der klart har haft negative toner dagen lang og hurra for det. Men jeg forstår simpelthen ikke kritikken af strategien da den er meldt ud for flere måneder siden. Hvis man ikke tror på strategien om at egenudvikling skaber større afkast på sigt så kan man jo bare sælge og finde andre aktier hvor ledelsen lover "noget" der passer til ens temperament.
-
Angående TV så er jeg heller ikke helt enig. Mange af de kræftformer der er tale om er stort set uden behandlingsmuligheder og derfor skal der ikke meget til før TV får succes og det er nok grunden til at salgsapparatet rulles ud, men det får vi vel snart svar på.
-
selv om man har verdens bedste strategi, så skal man af og til stoppe op og se om den stadig passer til verden, som den ser ud
-
På TV har vi vel stadig kun meget umodne data som følge af respons efter dose escalation og safety.
-
kan du beskrive, hvorledes de data var gode og robuste?
-
er TV virkelig så god, at vi skal til at opbygge en onkologi salgsstyrke på det? Og har SGEN og GEN virkelig musklerne til at køre alle de indikationer igennem den regulatoriske proces?
-
Så vidt jeg har forstået det, vil man satse på sene linier som følge af et fase II registreringsstudie. Lyder det ikke noget marginalt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind