Genmab — Juni 2018
-
hvem er det?
-
der er vist plads til forbedring i min kommunikation - alternativt bliver mine indlæg ikke læst
-
ja - der er noget langt mellem måltiderne
-
Hvis Dara i mm er kurs 2000 værd, er den da meget undervurderet pt.
-
analytikerne kan vidst heller ikke blive enige om værdien af Dara i mm
-
De bliver absolut læst med interesse, men at der ikke kommer tek aftaler eller flere informationer om igangværende forsøg er jo ikke det samme som der ikke sker noget i kulissen. Det kunne jo være at der sprang et par bomber til den positive side inden for en overskuelig fremtid.
-
lige præcist - vi har set resultatet af "bladguld på carporten" strategi tidligere
-
JV> Hvad mener du er Genmabs fair value i nuværende fatning
-
?
-
Det er voldsomt svært at sige, for min opfattelse er, at der bliver smidt rigtig mange gode penge efter dårlige i GEN
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind