Genmab — Juni 2018
-
@Pensionisten. Ja man forstår ikke at de ca. 20 analytikere som har target omkring de 1375 i snit ikke kan motivere deres kunder til at supplere på nuværende niveau
-
Nu prøver jeg lige en gang til. Selv hvis hele pipelinen glipper, burde Genmab så stadig ikke være et rigtig godt køb i dette kursleje, da Dara i mm retfærdiggør en meget højere kurs?? Eller er jeg helt forkert på den? I så fald er hele pipelinen jo bare en bonus fremfor en risikofaktor, hvilket er en væsentlig forskel.
-
Min udlægning: De valueringer du ser er på basis af PE multiplikatorer. Det forudsætter uendelighed. Hvis Dara er det eneste der nogensinde kommer til at give penge, så bortfalder værdien af GEN. Det vil dø over tid uden nogen udlodninger, forsøg på at pumpe pipelinien vil bruge alle værdier.
-
Kan godt følge din tankegang nohope. Men vi snakker vel en stabil indkomst de næste 20 år frem alene i dara i mm. Så de bekymringer skal vel ikke allerede indregnes nu?
-
hvem er det?
-
der er vist plads til forbedring i min kommunikation - alternativt bliver mine indlæg ikke læst
-
ja - der er noget langt mellem måltiderne
-
Hvis Dara i mm er kurs 2000 værd, er den da meget undervurderet pt.
-
analytikerne kan vidst heller ikke blive enige om værdien af Dara i mm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind