Genmab — Juni 2018
-
Er det ikke på tide, at kigge nærmere på, hvad GEN egentlig kan og egentlig indeholder ud over dara?
-
Jan og David er i gang med et massivt strategisk skift, og I mine øjne er vi MEGET langt fra at have en pipeline, der kan bære det
-
ja det har været hårde tider lige siden, da det tal på 317 tikkede ind 18 okt, burde man have solgt hele molevitten, det havde sparet for mange bekymringer
-
IND tørken fra zalu/dara/ofa og til TF/AXL har været betydelig
-
vi er alt for early stage til at der reelt er noget i TV endnu - og responsen er statistisk så usikker, at sandsynligheden for success stadig er meget begrænset
-
er det ikke N=34 vi taler om?
-
Genmabs pipeline er vel ikke blevet mindre værd det sidste års tid og at Jan har ansat lidt folk til at tage sig af det ekstra arbejde der er med at udvikle pipelinen er vel nødvendigt for jeg kan ikke forestille mig de sidder og triller tommelfinger hele dagen
-
JV> Når jeg tænker Genmab som en god investering i nuværende kurs, er det ud fra Dara i mm alene. Estimaterne for salget i mm, burde vel retfærdiggøre en langt højere kurs end nuværende? Og her tillægger jeg ikke pipelinen værdi.
-
Det er egentlig også det, jeg siger - alt der ligger ud over dara er faktisk bare et dræn på værdien
-
JV har i lang tid været knotten på ledelsen ( hvilket vel også har været berettiget ) men at blive ved med at køre i det gamle er vel at være direkte pessimist. Genmab har flere gange været lige så volatil som nu, og derfor skal man bare have de lange " bukser " på. Jan' s strategi har været kendt længe. Så ro på.
-
GEN burde være et biotekselskab. Værdiskabelsen burde ligge her. Mon ikke Jan er blevet forblændet af Actelion, og der nu er gået imperiebygger i ham?
-
Forskellen over til Actelion er blot at de var et niche/specialty drug selskab, og GEN fører bolden lige ned gennem midten i cancer
-
Som eksperiement - prøv at se hvor meget JJ har gjort for GEN igennem daraprogrammet - og se hvor meget GEN har gjort for sig selv i TF, AXL, duo og hexa
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind