Genmab — Juni 2018
-
Nej det tror jeg ikke - elotuzumab er allerede kørt lidt ud på et sidespor - tror de havde stået stærkere, hvis de havde flere patienter med der var behandlet med Daratumumab. Men Pom dex kombinationen er der hvor Genmab/Janssen står svagest, synes jeg
-
God morgen
Og tak for links og dit besyv Sukker -
Har prøvet at krydstjekke lidt med elo-len-dex. Og umiddelbart kunne det se ud som om elo-pom-dex klarer sig bedre. Antal forudgående linjer var i elo-len-dex 1-3. I elo-pom-dex >2. Så lidt senere i gns formentlig i elo-pom-dex. Kunne tyde på at synergieffekten af elo-IMiD er stærkere i senere linjer. (Elo har jo ingen egeneffekt).
-
SH tallet var i april måned 108,7 med 21 arbejdsdage. I maj er der 22 arbejdsdage, så hvis der indregnes 5% vækst, så skal vi havne omkring 119..
-
Tallene skal bare ikke skuffe, så der ikke kommer endnu et incitament for at kursen rykker længere, inden der efter sommerferien kommer data, som forhåbentligt kan få skudt os et godt stykke over 1000 igen

-
rykker længere ned*
-
Tror de eneste rygter vi har er hvad pølsemanden siger
-
121,3
-
jeg er helt enig Bibob. Jan har også sagt det ved flere lejligheder, men vi ved jo af erfaring at vi får hug, hvis de skuffer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind