Genmab — Juni 2018
-
Tak GB
-
Danske har værdisat TV til 83 DKK, kun baseret på livmoderhalskræft.De har 35% sandsynlighed for success. Hvis det lykkes med data, så lancering i 2021. Værdien vil øge hvis der vises gode resultater i andre kræftformer senere i år
-
jeg får det til 237
-
- evt colon, pancreas, ovarian, lung, head and neck. kan blive til ganske meget...
-
Ved godkendelse vil jeg tro. Og kun dem der har relapset på standard of care (altså senere linier)
-
men der planlægges også et fase II forsøg i frontline i kombi med Keytruda eller kemotherapi. Det er der de store penge ligger..
-
Apropos Solsen 21:23 i aftes om Jans bemærkning om problemer med Corticosteroids og PD-1, så dukker der en masse op, hvis man eksempel vis ngoogler 'C + Pd-1'. Kompliceret stof, men der er tilsyneladende en del alvorlige udfordringer af mere eller mindre uafklaret art.
-
Gentogen / Solsen: jeg er helt enig. For at alle kan være med får i lige mit eget transcript af hvad Winkel præcis sagde hos GS cirka 03min45sek inde i sin præsentation:
-
“..It could be as simple as the corticosteroid use which is quite high in lung cancer.. And then I refer to a presentation at ASCO recently by from Sloan Kettering and Gustave Roussy group who showed that actually because of the high dose of corticosteroid in lung cancer in other studies you can actually lose the complete positive impact from PD1/PDL1 blockade in those patients.. but that is of course speculation, and I think I will leave to the team to sort this out..”
-
Yderligere dokumentation forefindes her: http://www.cancernetwork.com/asco-street-team/steroids-diminish-survival-benefits-icis-lung-cancer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind