Genmab — Juni 2018
-
-
God morgen. Har ikke adgang til Berlinske Business, men tvivler på at jeg går glib af noget seriøst "FOLKEFESTEN FOR GENMABS BØRSSTJERNER FUSER UD
Genmab har været succeshistorien over dem alle i dansk biotek. Fra en tilværelse på fallittens rand indtog selskabet fra Islands Brygge på rekordtid rollen som hele landets børs-darling. Med studieflop af de helt store er aktionærerne nu blevet ramt af virkeligheden. (Side 8-9)"
-
God morgen. Den kan jeg slet ikke finde.
-
Hvis du har et link, så skal jeg fortælle hvad der står (hvis jeg har adgang hvad jeg regner med).
-
Tak Plimsoller, det er fra Ritzau https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=484486013&sourcecode=ddk
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind