Genmab — Juni 2018
-
Derudover er vi vel ikke så hårdt ramt af shortere. Tror vi skal være påpasselige med udelukkende at give dem skylden for den negative trend.
-
Mig bekendt er Genmab shortet med omkring 4%. Pandora er oppe omkring 10%.
-
Jeg syntes nu at shorterne i Genmab er meget humane i deres adfærd.
-
Isoleret frygter jeg heller ikke Genmab i dette leje. Er nok mere urolig for en generel markedskorrektion. Så slipper vi heller ikke. Det kan blive grimt. Ellers burde upside være betydelig større end downside i dette niveau.
-
Enig Helge.
-
Yep, Genmab bruger sine 5 mia.kr. i cash på eurolotto og taber det hele, de fejler i alt andet end DARA, dvs., deres fabrikker brænder, JDW bliver skilt og må sælge sine aktier, markedet korrigerer 25%..............men på trods heraf burde aktien stadigvæk stå i mindst 2000 om et år. Da de kontinuerligt vil tjene kassen på DARA! Kan ikke præcisere det nærmere, tættere, proximity, closer, det er bare facts! Så hvis du forstår det der skrives her i chatten kan du ikke være helt tabt bag en vogn:-)
-
Mcjean jeg beundrer din evige optimisme. Er også i høj grad enig med dig. Derfor er keg også Genmab aktionær. Kan dog ikke helt forstå, at den stadig handles under kurs 1000. Der burde da være en masse tunge drenge derude, som ser det samme og køber stort op i dette niveau. Overrasker mig, at den stadig handles så lavt.
-
Helt sikkert, der kommer et spike da markedet ikke har indregnet at skibene skal sejle på "rigtig" olie senest 2021 i stedet for affaldsprodukter, det vil koste kassen for Mærsk, men vil betyde større efterspørgsel efter olie og en pris på 80$+, men det hører til i oliechatten:-), men drengene herinde kan godt tåle et enkelt olieråd;-)
-
Er det den vi venter på eller er det kendt
? http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/Agenda/2018/06/WC500250486.pdf -
Hvad tænker I om Sanofis potentielle middel og konkurrent isatuximab, som ifølge medwatch allerede im få år kan være førstelinje behandling?
-
Når man søger på ordet “isatuximab”, er der ingen resultater.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind