Genmab — Juni 2018
-
1500 om et år ville jeg være rigtig glad for.
-
Så er nuværende niveau et røverkøb, hvis den er i 1500 om et år.
-
Ingen MAIA godkendelse i år for vi har endnu ikke fået interim data. Alcyone kan give EMA godkendelse i år, men vi mangler stadig en anbefaling fra CHMP først - og så kommer godkendelsen et par måneder efter. Så CHMP skal snart give deres anbefaling, hvis august måned (forventet) skal holde
-
Hvorledes er processen fra interim data (hvis de er gode)? Eller rettere sagt, hvor lang tid går der før man kan ansøge, og derefter (forhåbentlig få priority review)?
-
Ok. Ja så går der jo lidt tid, også slår salget nok først for alvor igennem i 2020. Dog kan gode data vel nok
hjælpe lidt på kursen. -
Men ved vi om den overhovedet er forsinket?
-
Der er jo god til til, så ingen grund til panik. I Holland varer sommeren helt indtil slutningen af september

-
@Pensionisten. Hvad mener du med afgørende nyt før shorterne trækker sig ? Prøv at kom med et eksempel på nyt. Hvis vi antager at Darzalex sælger som estimeret med en stigning på ca- 1 mia årligt vil PE værdien jo rasle ned i 2019 og 2020 så det burde få shorterne til at lukke deres shorts for Genmab skal vel ikke kandles i kurs / PE 1200/30 i 2019. Så efter min vurdering skal shorterne da have lukket deres shorts inden Darzalex begynder at sælge i 1st line for efterfølgende vil PE hurtigt
-
Jeg har kikket et par analyser igennem. I disse regnes der med omkostningsstigninger på ca. DKK 400 mill. per år fra 2017 til 2020
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind