Genmab — Juni 2018
-
Der skal investeres massivt de kommende år for at få bygget flere ben på casen så de ikke er så afhængig af dara
-
-
@Troldmand. Jeg læser dit udgifts senarie som der skal ligges 300mil kr til 2018 guiding således 2019 bliver 1.7-1.9 og 2020 2.0-2.2mia kr i udgift. Hvis det er tilfældet så hænger det sammen med mine estimater på 300 mil usd for 2019 og 350 mil usd for 2020.
-
SB jeg siger mindst 300 mio Hvis både Tiso og axl opnår gode data i de nuværende forsøg så kan de tal nok godt blive noget højere. Stort set alle analytikere guidede også for lav på dette års udgifter. Der bliver skruet en hel del op for hanerne disse år. Hvilket de da også bør og skal.
-
alene i maj mdr har de slået 36 nye stillinger op...…. Det er ca 36 mio højere kost på års basis (man regner som tommelfinger regl med 1 mio per FTE i biotech branchen)
-
så der bliver skruet markant op for motoren nu
-
så meget ekstra tempo tror jeg nu ikke det sætter på. Det er effekt, cost og convience. I den rækkefælge. Og jeg er med på der kan spares tid på sygehuset. Men det er småpenge i det store regnskab. og sygehuset fakturere alligevel for det
-
jeg ser primært SC som en patent forlængelse. Hvilket i sig selv er mega meget værd
-
ja de er med i budgettet. kan så være det havner i den høje ende. Men pointen er det bare er en enkelt mdr......I forhold til deres likvide beholdning og store cash inflow så levere deres research også for få nye kandidater. Jan har også selv været ude at sige der skal 30% mere igennem
-
Mcjean må sige jeg nyder din evige optimisme. Det er dejligt for en Genmab aktionær.
-
Udfra dine evige positive iagttagelser burde nuværende kurs jo være en no brainer. Bekymrer det dig ikke, at markedet ikke rigtig er enig. I øvrigt heller ikke et hav af analytikere, som har barberet kursen et godt stykke ned?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind