Genmab — Juni 2018
-
Jeg anser Genmab som et mix mellem pharma og biotek.
-
I min bevidsthed har jeg de godkendte og salgsbare produkter i en kasse - og pipelinen i en anden.
-
Note..Du og andre tekniske analytikere har ret i det tekniske billede. Det kan man ikke klandre jer for.
-
Note...Det er jeg godt klar over.

-
At nogen skulle have opstillet en "klar og nuanceret" argumentation for at Genmab skulle være i problemer er gået hen over hovedet på mig. Bevares, der er det negative TA-miljø, men gudskelov er det ikke TA alene that rules the world. I min verden er TA nok interessant som et af mange værktøjer, men jeg kan ikke gøre for, at altid kommer til at tænke lidt på astrologi, når nogen på ba
sis af TA vil forudsige kursen om 3 eller 6 måneder. -
kurs 700 lyder vildt - vi har nu en PE på ca. 45 og i 2019 vil den p.g.a øget salg falde til under 30 ved nuværende kurs. Skal vi i 700 så snakker vi en forward PE omkring 20 til forskel for 8 månedersiden hvor vi havde en PE på 75. Jeg er ikke TA expert men for mig lyder det usandlynligt hvis vi skal til at handle Genmab til en forward PE omkring 20
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind