Genmab — Maj 2018
-
ja
-
@Sukkeralf, ok - det er en smule formildende. Men synes stadig det er bedre at kommunikere åbent og bredt. Kun de færreste finder vej til Winkels kommentarer, og vi har da brug for at Winkel kommer bredest muligt ud med sine forhåbentlig nuancerende betragtninger.
-
Som sådan ser jeg ikke noget problem i at han ikke kommenterer yderligere, hvis ikke det var fordi at han altid er meget ivrig, når der er positive nyheder - man må stille op til begge ting, hvis man er lidt medieliderlig, synes jeg. Det kan dog også være der ikke er ret meget mere at sige pt
-
men børsen refererer til Handelsbanken. Så det er dem som enten ikke tror på Amyloidosis, eller mener der ikke vil være et særligt stort marked..
-
Jeg er overbevist om at ligesom i vores Q&A, så har Jan mundkurv på i relation til at kommentere nærmere på forsøg under partnerskabsaftalen med Janssen. Især ikke i en situation, hvor data og årsagssammenhænge og konsekvenser endnu ikke er gennemanalyseret.
-
Jansen følger det stop, der blev givet af en uafhængig myndighed. Hvor kombinationen af Tecentriq og Dara ikke fungerede bliver nu analyseret og evalueret. Det kan der godt komme noget afklarende og positiv ud af, og dertil kører forsøgene med BMS jo stadigvæk. Dara i solide er teoretisk stadig en mulighed, men sætter man dine forventninger til 0, bliver man ikke skuffet og markedet straffer ikke 2 gange. Jan må lade Jansen forklare dig, når et resultat forelægger.
-
Måske det fungerede siden de udvidede forsøgene, men så løb de ind i to dødsfald i et lille forsøg som så udgør en stor %-del. Det kan være tilfældigt det lige var i den arm, vi skal huske på vi har med mennesker at gøre der måske kun har mdr. eller uger tilbage at leve i, så selv en normalt uskadelig lille virus kan slå dem ihjel.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind