Genmab — Maj 2018
-
https://realmoney.thestreet.com/articles/05/30/2018/long-decline-celgene-stock-could-finally-be-over?puc=yahoo&cm_ven=YAHOO&yptr=yahoo Efter pd1 er ude af spillet kunne CELG være på et vendingspunkt.
-
Rigtig positiv dag.
-
Hvad tænker i den kommende tid? Er vi allerede på vej opad igen? Eller skal vi lige en tur ned omkring de 940-950? Asco er ligeledes rundt om hjørnet.
-
Har haft abbonement på Børsen i 20 år. Efter Corydonens entrè er det imidlertid slut, der bliver ingen fornyelse, og jeg bilder mig ind at mange vil følge efter. Alene det, at der indenfor få måneder har været indlæg om og hædersbevisninger af div. forlængst afgåede gamle partifæller, siger alt om fremtiden....
-
Jeg forstår ikke jeres forsvar af Winkel. Det er muligt at han ikke kan sige ret meget pga. restriktioner fra Janssen. Men det der med "ingen kommentarer" er der bare ikke format over. Så må han ud og sige det, han kan sige og så forklare hvorfor der ikke er mere at sige lige nu. Psykologisk er der brug for at kaptajnen viser sig på broen når der er orkan.
-
R. Modsat - Hvor ser du den orkan? Et kursfald har betydning for de aktionærer, der sælger på bunden, og et så stort kursfald har stor betydning for dem, der havde Bull 3-4-6. Det har ikke stor betydning for firmaet Genmab, og ej heller for de langsigtede. Jeg benyttede da muligheden til at købe Bullx2, så det bliver da en fordel senere.
-
NÅ! Vi skal sælge vores Genmab aktier og købe dem tilbage i kurs 810..... nogle der er med på det sats ? https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=652080001&sourcecode=direkt
-
God morgen.

-
God morgen.
P -
Hov

-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind