Genmab — Maj 2018
-
Jo
-
Ja, men pengene går går ikke til aktionærer, men til at udvikle nye produkter.
-
Og hvis de er gode til det er den endnu mere værd.
-
Og hvis det ikke lykkes er den mindre værd...
-
Ja
-
Men de skal jo også tro på at de lykkes. Ellers kunne de jo bare reducere forretningen til en enkelt medarbejder
-
Løber rettighederne til 2047?
-
Men så skal jeg også have et afkast på mere end 7%... Så skal jeg have 7% + 1/17 af værdien...
-
Så svarer det til 1307 kr...
-
Men med de penge de bruger på deres pipeline, så syntes jeg også det ville være rimeligt at kræve af dem at de leverer gode data på et tidspunkt...
-
Jeg synes, spørgsmålet om hvorvidt de skal bruge pengene på forskning eller udbytte egentlig er lidt ... pudsigt. For vi taler jo om selve præmissen ved at investere i et biotekselskab med gigantiske, potentielle upsides. Hvis man bare vil have pengene og udbytte, jamen så skal man jo over i en udbytteaktie. I mit perspektiv er reinvesteringerne selve raison d'être for et biotekselskab
. -
Nu prøvede jeg at beregne med en annuitetsformel. Så får jeg at hvis den leverer 10 mia om året i 17 år og jeg vil have 7% i rente så er den 97 mia værd...
-
R Modsat. Det er jeg enig i, og derfor pointerer jeg bare at værdisætningen handler mest af alt om hvor gode du tror de er til at lave flere bluckbusters.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg tolker det som ubestridelige fakta, som ingen i markedet kan være uenig i. Er det korrekt?