Genmab — Maj 2018
-
Ligesom investorer der vælger langt, så vil shorterne vel også udvælge sig de selskaber, der mener er mest eksponeret for fald. Og der må man simpelthen sige, at muligheden for at høste shortgevinster ved, at Genmab skulle falde væsentligt herfra må vel trods alt vurderes som overordentlig begrænset. Selvom man skal passe på hvad man siger.
-
Tak Legolas - det har været nævnt i dag at Genmab har lavet en typisk skulderformation (tror jeg det hedder) og at det er et signal om at det kommer til at gå skidt fra nu. Hvis det er en pålidelig observation, får shorterne vel blod på tanden nu.
-
Er det ikke JKY der gentagende gange har påpeget et gab i 970? Nu bliver det lukket, og så kan casen kører videre
Jeg er optimist, har solgt ud af andre aktier, og øget min beholdning af GEN med 60% -
Undskyld JKY, så giver jeg roserne til OHW

-
Han er måske ved at købe sine shorts tilbage.
-
ja sikkert
-
Falder igen mod luk. Har holdt fingeren fra købsknappen i tro om at den vil falde yderligere de kommende dage. Har dog været ret fristet.
-
Ingen tvivl om, at den vil hoppe og danse de næste dage.
-
Spændende med slutauktionen.
-
-
A/N reducerede nettosalget med 40.000 stk.
-
Hvad blev lukkekursen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind