Genmab — Maj 2018
-
Jeg ser det faktisk ikke som en overreaktion. Man kan altid diskutere hvad fair value er for darzalex og Genmab. Men når nu de bruger alle pengene fra Darza til at investere i fremtidige kandidater, så er det jo dybest set tilliden til, at nogle af de kandidater bliver til noget, som man skal købe ind på.
-
For mig var solide en lottoseddel, som havde potentiale til ikke bare at få kursen op på 2000, men langt højere op. Tænk bare på hvor stor en indikation brystkræft er i forhold til MM. Nu må man vente på AXL og Tisotumab. Og jeg tror ikke der kan være tvivl om, at downsiden er enorm hvis Maia fejler i forhold til upsiden hvis den som forventet lykkes.
-
OK, men de udlodder dem da heller ikke...
-
Det her kan være brændt barn syndrom og afholde andre fra at gå ind, selv på dette lave niveau. Min opfattelse var at solide var den største usikkerhedsfaktor for Gen, og at det - omend på den ubehagelige måde - har taget massiv risiko ud af aktien.
-
Jeg ser det ikke så meget som en udregning af hvad de enkelte kompnenter er værd, men mere som et spørgsmål om, hvor mange penge der er at tjene i denne aktie det næste års tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind