Genmab — Maj 2018
-
And do you think it Will be a Good time to buy The coming week, when the share most likely will drop a lidt
-
Lot
-
So as a long term investment (2years), Genmab should be a sage winner?
-
Gen: jeg har en del frie midler, så er interesseret i gode investeringsmuligheder
-
Safe
-
Bortset fra det, så vedrører nyheden vel så ikke dette studie (eller hvad): A Study of Atezolizumab (Anti-Programmed Death-Ligand 1 [PD-L1] Antibody) Alone or in Combination With an Immunomodulatory Drug and/or Daratumumab in Participants With Multiple Myeloma (MM)
-
I can't give you investment advice @Investor13 , but my hope is that we will get significantly higher over the next 2 years
-
Det er jeg med på Bulder. Det understreger bare min måske lidt anstrengte pointe med, at det ikke nødvendigvis er dårligt for Genmab at JNJ-63723283 åbenbart ikke virker (med Dara). I givet fald er nyheden i princippet kun dårlig for JNJ. Det kan jo være, at konkurrenterne gør det bedre.
-
Det er jo for mig at se ikke Dara der er problemet i PD1/L1. Kombien. - det er nok nærmere det at Dara's effekt i kombierne bliver for stærk for kroppens eget immunforsvar og immunforsvaret dermed angriber kroppens egne celler. ( uden at være kloge Åge , kan det så være en mulighed. ) da man jo kender
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind