Genmab — Maj 2018
-
Vi er jo alle påvirkede af vores egne dispositioner i denne aktie, så nogen - som jeg og du - vil forsøge at se så positivt som muligt, mens andre selvfølgelig har et negativt syn, enten fordi de har shorts eller fordi de gerne ville have flere Genmab-aktier og bare helst vil have dem så billigt som muligt. Det er jo i høj grad en psykologi og en irrationalitet, som er med til at "forstyrre" rationaliteten.
-
Jeg er givetvis påvirket af at være generelt meget positiv. Jeg synes bare uanset hvad, at det er en lidt speciel meddelelse. Vi får oplyst, at datakomiteen har anbefalet en afbrydelse af kombi A+B i sygdom C, så dette nu skal diskuteres med partnerne og myndighederne og så får vi oplyst at JNJ af den grund afbryder studiet med A.+D mod sygdom E, men hvordan de ting hænger sammen er for mig tæt på sort snak. Som sagt er den ene nyhed end ikke nødvendigvis særlig negativ
-
gentogen for at blive i sproget A+B lukkes definitivt ned. A+D mod sygdom E sættes på stop af hensyn til patienternes sikkerhed, indtil data er undersøgt nærmere og beslutning for det vider forløb truffet. Ergo har man set nogle uventet bivirkningerne ved at Kombinere A + B, som man normalt ikke ser når A kombineres med resten af alfabetet.
-
Jeg forstår det sådan set på samme måde. Så måske er jeg irriteret uden grund. Hvis man ser på det som en meddelelse om, at kombien Dara+PD1 generelt stoppes, så er studierne jo medicinsk set sidestillede. Med hensyn til potentiel betydning for markedsværdien er det ene dog stadig meget vigtigere end den anden (hvis man altså hører til dem der har tillagt den ene værdi på forhånd).
-
Kunne forestille mig at Winkel vil mødes med analytikere meget snart. De vil sikkert gerne have en forklaring på den opsigtsvækkende kendsgerning, at Janssen først udvider studiet, for få dage senere at stoppe det helt. Vi trænger til forklaring på både det ene og det andet.
-
Teller 1600 med godkendelse og salgstallene vil så skubbe den op i 2000 om 1 år, hvis guideline holdes(4bn$ for 2019(mit gæt)), men som markedet er lige nu ser det ud til at salgstallene skal ramme før den stiger og ikke omvendt, at den stiger på forkant af salgstallene, markedspsykologi er en sjov ting.
-
E L: What do you see as a fair price for Genmab after this failure?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind