Genmab — Maj 2018
-
MAIA er stadig en no brainer - vi ved alle at data bliver gode, så har svært ved at se hvorfor lige dette skal få shortene til at droppe Genmab. Jeg tror mere de kigger på nogle generelle markedstendenser - og så længe de ser muligheder for en korrektion så bliver de i Genmab
-
Sukkeralf..Jeg har ikke taget stilling til hvad shorterne gør. Mere at Maya kan blive et generelt psykologisk vendepunkt i relation til kursudviklingen i 2018.
-
Men som Solsen skriver, så er det logisk at shortere overvejer deres positioner ved bekræftet fundamentalt potentiale og stigende kursen afledt deraf.
-
Sukker...Solen skinner. Du må endelig ikke stille et så ubehageligt spørgsmål.

-
Jeg er enig med Bulder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind