Genmab — Maj 2018
-
Deutsche Bank - hold target 1220 fra 1200
-
JP Morgan - hold target 1250 fra 1215
-
Jefferies - køb uforandret target på 1900
-
På kort sigt vil short interesserne presse kursen ligesom mange nok underkender den frygt i investorkredse der er for Genmab's planer om at markedsføre visse produkter worldwide for egen motor. Det kan bremse kursudviklingen voldsomt som jeg ser det. Måske skal planerne for dette, som Genmab vil løfte sløret lidt mere for i H2 skabe lidt ro, men indtil da vil mange frygte omkostningerne.
-
Jeg har et lidt "simpelt spørgsmål".... (beklager hvis jeg har misset noget af kommunikationen undervejs de sidste 3 måneder), men er der nogen forklarelig grund til at kursen ligger under kursen for 1 år siden, selvom Q1 omsætning steg 171 %? Selv om en aktie er shortet plejer man ikke at kunne holde en vækst tilbage!
-
Henrik - En forklaring kan være at CARINA fejlede for 1 år siden og 2H 17 solgtes der mindre Darzalex end analytikere havde ventet
-
Jeg kan stadig godt godt bruge flere spørgsmål til Q&A.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind