Genmab — Maj 2018
-
DAX´en runder snart 13000

-
EARNINGS POLL-Genmab Q1 operating profit seen at DKK 358 mln - Reuters News • Q1 Net Results seen at DKK 282 mln
-
1.293,50.
-
Kære alle, Jeg mangler i den grad spørgsmål til Q&A. Håber at I får tid til at bidrage, når solen er gået ned.

-
Vedr. DARA's potentiale i RA så hørte vi sidste år (Q4 tror jeg det var) at JnJ havde indsendt IND. Der er endnu ikke startet nogen clinical trial. Kan nogen fortælle hvad der sker i tidsrummet fra at IND er indsendt og til Clinical trial starter?? Det samme gælder også gor GEN's egne DUO og HEXA der stadig ikke har startet clinical trial!
-
DR5/DR5 blev først annonceret til Q1 i år. Så det må være lige oppe over. Det samme med cd3xcd20. Så vidt jeg har kunnet finde ud af må en IND-ansøger ikke igangsætte et klinisk studie før 60 dage efter indsendelsen. Men det er der jo forlængst gået, da IND'en på RA blev indsendt i august sidste år. Så det må være enten være Janssen der trækker det ud, eller FDA, der har bedt om flere prækliniske data.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
jeg følger selv udvikllingen dagligt, og min "model" siger at kursen på certifikaterne (BULL) burde ligge omkring 12,50 +/-