Genmab — April 2018
-
ROW i Q4 var 130 incl. Japan
-
Skal vi skyde på Japan gav 30 oveni i dec. så tallene uden Japan var 33+33+33. Tror ROW kan ramme 190+US 285 = 475, så mit interval må blive mellem 450-475, men hvis verdens politimand i form af EU og US skal til at fyre bomber af så kan vi nok ikke bruge det til så meget.
-
-
Tja, markederne plejer kun at reagere sporadisk på den slags. Omvendt kan man sige, at han har advaret markederne. Derfor vil der sikkert ikke komme nogen særlig reaktion. Der skulle da lige være, hvis Rusland får ramp på en sårbar amerikansk kapacitet (eksempelvis en aircraft carrier). Mon ikke svaret bliver noget cyber-ballade, som sædvanligt?
-
@Mcjean: 475 tror jeg er overdrevent optimistisk. Godt nok er Japan kommet med, meeeeen at de skulle trække lige så tungt som resten af ROW er svært at se. Dog er væksten generelt stærk i ROW (godkendelserne/prisforhandlingerne pipler lige så stiller og roligt ind), så måske 190 ikke er vildt for højt - lad os dog sige 169 (+30%). At US pludselig skulle hoppe over 18% op efter at væksten de seneste 3 kvartaler har ligget på 5-8% er svært at argumentere for.
-
Og hvis vi for sjov siger at vækstraterne i '19 og '20 bliver 15% (altså op for US og ned for ROW) for begge "områder" får vi for '19: 4.014 og '20: 7.027. Det lyder meget optimistisk og to års vækstfremskrivninger i et nyhedsspækket og udviklende rum er bestemt ikke nogen god metode.. jeg har bare ikke bedre.
-
Hvorfor lyder 95x3 af meget har jo bare regnet lidt maintenance med i øvrigt er det toppen af mit estimat? I øvrigt hvis dine tal holder så må vi få en mega opjustering for 8% og 30% virker vel lidt lavt med et dobbelt så stort marked dog afhængig af impact på det amerikanske marked. Vi får se......450 og jeg er tilfreds 475 og jeg køber en fredspibe og noget tossetobak til politikerdrengene i øst og vest.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind